PEDAGOGINJA
Funkcija školskog pedagoga nedjeljiva je od ostalih funkcija u školi i nema oštro podijeljenih uloga. Zbog toga je odnos prema subjektima u odgojno-obrazovnom radu temelj bilo koje djelatnosti pedagoga; tu se prije svega podrazumijeva povezanost pedagoga s učenicima, učiteljima, roditeljima.
Suradnja s roditeljima:
- razvijanje obostrane potrebe za suradnjom
- koordinacija školske i kućne sredine
- pomoć roditeljima u ostvarivanju prihvatljivih odnosa u obitelji u odnosu na dijete
Suradnja s ravnateljem:
- usklađivanje zajedničkog područja rada
- dogovaranje o zajedničkim aktivnostima za unapređivanje odgojno-obrazovnog rada škole
- pomaganje u stručno-pedagoškoj obradi problema koje treba rješavati

Dajana Vujnović- dajana.knezevic1@skole.hr
Pedagog je osoba kojoj se uvijek možete obratiti u vezi s vašim poteškoćama, idejama ili razmišljanjima.
Suradnja s učenicima:
- skupni i individualni rad
- praćenje rada učenika kroz godinu
- prepoznavanje učenika s poteškoćama i darovitih učenika
- suradnja s učenicima s posebnim potrebama
- pomoć pri rješavanju sukoba i konfliktnih situacija
- pomoć pri izboru metoda učenja i poboljšanja kvalitete učenja uopće
- profesionalno informiranje i usmjeravanje
- rad na socijalnoj i zdravstvenoj zaštiti učenika
- rad na prevenciji (radionice) i dr.
Suradnja s učiteljima:
- pomoć pri izradi plana i programa
- pomoć pri uvođenju različitih inovacija
- praćenje nastave radi unaprjeđivanja
- savjetodavni rad
- poticanje na stručno usavršavanje
- pomoć pri organizaciji kulturne i javne djelatnosti
PSIHOLOGINJA
Dora Herkov Barišić - dora.herkov@skole.hr
U školi učenici ne razvijaju samo znanje – oni odrastaju, uče o sebi i svijetu oko sebe. U tom procesu školski psiholog pruža podršku kako bi svaki učenik imao priliku razviti svoje pune potencijale u sigurnom i poticajnom okruženju.
Što radi školski psiholog?
Školski psiholog stručnjak je za dječji razvoj, učenje i ponašanje. Njegov rad usmjeren je na dobrobit učenika kroz:
Podršku učenicima:
- individualna i grupna savjetovanja
- pomoć u učenju, motivaciji i emocionalnim teškoćama
- razvoj samopouzdanja, samopoštovanja i otpornosti
- poticanje donošenja obrazovnih odluka u skladu sa sposobnostima i interesima
Prevenciju i razvoj vještina:
- radionice i programi za jačanje socijalnih vještina i međuljudskih odnosa
- prevencija nepoželjnih ponašanja (npr. nasilja)
- poticanje kreativnosti i suradnje
Stvaranje pozitivne školske klime:
- promicanje svijesti o važnosti mentalnog zdravlja
- razvoj uključivog, sigurnog i podržavajućeg okruženja za sve učenike
Suradnja s roditeljima i nastavnicima
Suradnja s učiteljima, stručnim suradnicima i roditeljima ključna je za cjelovit razvoj učenika. Školski psiholog:
- savjetodavni rad
- savjetuje roditelje o razvojnim i emocionalnim potrebama djece
- pomaže u razumijevanju i praćenju učenikovog ponašanja i napretka